سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فراکوه را نمی شناسید؟

آیا نا به حال اسم خازن به گوشتان خورده است؟ در ابتدا می خوام شما را با خازن آشنا کنم. با من همراه باشید. خزن در واقع قطعه ای است که برای ذخیره انرژی الکتریکی به وسیله میدان الکترواستاتیکی در مدار مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به این که بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود می‌توان از خازن برای درست کردن یک میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار استفاده نمود. شاید شما در زمینه برق مشغول به تحصیل یا کار هستید. یکی مهم ترین قطعات برقی، خازن است. ممکن است شما هم با مشکل چگونگی خرید خازن دست و پنجه نرم کرده باشید. امروز برای شما راه حلی کاربردی دارم! می خواهم شما را با یکی از بهترین شرکت های تولید کننده خازن و دیگر تجهیزات برقی معرفی کنم. با من همراه باشید تا درباره شرکت فراکوه اطلاعات کسب نمایید.

تجهیزات شرکت فراکوه و توضیحاتی درباره آن

انواع و اقسام تجهیزات شرکت فراکوه در زمینه‌ های فشار ضعیف و فشار قوی این توانایی را داشته اند که محبوبیت ارزشمند و والای خود را در در دل بازار و سطح کشور حفظ نمایند. در این میان لازم است بدانید که خازن فراکو آلمان و خازن فراکوه که هر دو تحت لیسانس فراکو آلمان در کشور خودمان ایران به تولید می رسند و جای یادآوری دارند، در کنار خازن های فشار ضعیف سه فاز فوق الذکر ، برندهای اشنایدر و دوکاتی هم توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه می شوند که به واسطه محبوبیت بسیار زیاد و خوش نامی ‌این برند ها و با تکیه بر گارانتی شرکت فراکوه، محبوبیت ارزشمندی که کتمان آن غیر ممکن است را در هر نقطه از کشور دارا بوده اند. همچنین در این میان می‌ شود به رگولاتورهای برند فراکو آلمان و لواتو ایتالیا و کنتاکتور های خازنی و فیلتر های ‌هارمونیکی اشاره داشت و نباید از ان ها غافل شد که در کنار خازن های این شرکت، این توانایی را داشته اند که نیاز مهندسین گرامی ‌را نیز به بهترین نحو ممکن تامین نمایند. شما قادر خواهید بود در فروشگاه اینترنتی تسلاکالا به سادگی به ریز اطلاعات فنی تمام تجهیزات و محصولات شرکت فراکوه دسترسی پیدا نمایید و همزمان با مقایسه قیمت های به روز که در کم ترین زمان و کوتاه ترین مدت درج می شوند، تجهیزات مورد نیاز خود را فراهم کنید و در محل پروژه تحویل نمایید.

مصرف بهینه برق

از خود شرکت فراکوه چقدر می دانید؟

شرکت فراکوه بایک سابقه 25 ساله در خدمت گذاری به صنعت برق و علی الخصوص مبحث جبران سازی توان راکتیو و کیفیت توان مشغول و فعال بوده و باز هم قصد دارد در این مسیر ثابت قدم و استوار باشد. شرکت فراکوه از همه ‌تجره ها و دانش فنی پرسنل و مدیران خود برای رسیدن به اهداف ملی مربوط به صنعت برق استفاده خواهد کرد. این شرکت و تمامی پرسنل آن شاهد بودند که نتیجه اقدامات اجرای پروژه ‌های مختلف ملی مربوط به خازن گذاری در تمام کشور و همچنین پروژه‌ های نفت، گاز و پتروشیمی، باعث شد تا در این صنایع تولیدها و تجهیزات تامین شده توسط این شرکت به وفور مورد استفاده قرار گیرد در نتیجه رضایت بازار در مشت افراد این شرکت درست مانند موم باشد.

حرف آخر

تلاش کردم تا خیلی جامع درباره شرکت فراکوه توضیح بدهم. این شرکت توانسته است نیاز مهندسین برق ‌را به بهترین شکل ممکن تامین نمایند. همچنین فروشگاه اینترنتی این شرکت کار خیلی از مهندسین و افرادی که با برق سر و کار دارند آسان کرده است. فروشگاه اینترنتی تسلاکالا این امکان را فراهم آورده است تا بتوانند خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و تجهیزات خود را در محل پروژه تحویل بگیرند.