سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی خازن پارس فانال و اطلاعاتی درباره آن که خوب است بدانید

من یک مهندس برق هستم که مجبورم تمام خدمات برقی خانه خودم و آشنایان را انجام دهم.چرا؟چون برق خواندم. قطعا تخصص ربطی به تحصیلات ندارد و همه اش به تجربه بر میگردد. یک روز در حین همین تعمیرات وسایل منزل، پسرم با اعتراض آمد و از خراب شدن سیستم کامپیوترش خبر خوشی را به ما داد. بعد از اینکه به سمت کامپیوترش رفتم متوجه شدم مشکلش نرم افزاری نیست و از مادربردش هست و قطعا یک قطعه از ان دچار مشکل شده است. کمی که دقت کردم متوجه خازن بسیار پف کرده و این نشان از سوختگی آن خازن بود البته فقط این عوامل نیست ، سوختگی و اکسید شدن هم میتواند از دیگر مشاهدات خرابی خازن ها باشد.

من به دلیل شغلم مطمئنا بهترین نمایندگی های فروش خازن را میشناسم و الان میخواهم راجعبه یکی از آنها به اسم نمایندگی خازن پارس فانال صحبت کنم . این نمایندگی نه تنها با کیفیت است بلکه گارانتی و ضمانت هم دارد و من ترجیح میدهم برای سیستم خودم از این نمایندگی خرید کنم چون ثابت شده است و دیگر لازم نیست چند وقت دیگر به تعمیرکار بسپارمش. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری راجبه این خازن کسب کنید و دلیل انتخاب من را بدانید در ادامه من را همراهی کنید.

 

خازن ها را چقدر می شناسید؟ 

 

 

رایج ترین کاربرد خازن ها ها در صنعت جهت اصلاح ضریب قدرت در شبکه می باشد. جهت انتخاب خازن اصلاح ضریب قدرت باید مقدار توان راکتیو موجود در شبکه را در نظر گرفت. و با استفاده از رگولاتور خازنی در مدار قرار داد رگولاتور خازنی با گرفتن فیدبک از جریان شبکه مقدار مورد نیاز خازن را وارد و از شبکه خارج می نماید

 

چقدر پارس فانال و محصولات آن را می شناسید؟

 

شرکت پارس فانال ( پارس حفاظ ) به عنوان نماینده انحصاری ساموا SAMWHA کره جنوبی ، خازن های فشار ضعیف این کمپانی را در ایران عرضه می نماید و توانسته است سهم خود را از بازار این محصول در داخل کشور پیدا کند

 

انواع و ویژگی های خازن های پارس فانال را می شناسید؟

 

 

خازنهایی که در ایران با عنوان پارس فانال ارائه میشوند در دو مدل سیلندری خشک و مکعبی روغنی با ولتاژ 415 ولت میباشند که رنج کاملی از کیلووار مورد نیاز مشتری را پوشش میدهند که البته باید توجه شود کیلوواری که به عنوان ظرفیت خازن در ولتاژ شبکه عنوان می گردد مربوط به ولتاژ 415 ولت است و با توجه به اینکه عموما ولتاژ شبکه 400 می باشد پس ظرفیت واقعی این خازنها کمتر از مقداری است که به صورت اسمی در نام گذاری آنها استفاده شده است.

نمایندگی خازن پارس فانال

یکی از خازن ها همان خازن های سیلندری خشک است 

 

 

خازن سیلندری روغنی خشک پارس فانال یک نوع خازن اصلاح ضریب قدرت می باشد که مطابق استاندارد IEC 60831-1 تولید شده است. متریال داخلی خازن سیلندری، گاز، مواد معدنی و رزین می باشد. استفاده از این متریال به جای روغن باعث کاهش چشمگیر حجم و وزن خازن و درنتیجه کاهش ابعاد تابلوها شده است.

خازن سیلندری رزینی خشک پارس فانال دارای قابلیت تخلیه خازن توسط مقاومت های داخلی می باشد و از 2.5 کیلووار تا 50 کیلووار عرضه می شود.

ویزگی های خازن سیلندی خشک

 

 

مطابق با استاندارد IEC 60831-1

قابلیت تخلیه خازن توسط مقاومت های داخلی

عملکرد صحیح تحت ولتاژ 415V در فرکانس 50/60Hz

قابلیت کار از دمای 25- درجه تا 55+ درجه

عرضه از 2.5 کیلو وار تا 50 کیلو وار

 

اطلاعاتی درباره خازن مکعبی روغنی در نمایندگی پارس فانال

 

 

خازن مکعبی روغنی پارس فانال ساخت کشور ایران است و مطابق استاندارد IEC 60831-1 تولید شده و دارای 2 سال گارانتی می باشد. خازن کتابی روغنی پارس فانال سازگار با شرایط مختلف دمایی محیط از 25- درجه تا 55+ است و دارای قابلیت تخلیه خازن توسط مقاومت های داخلی است. این خازن ها با توجه به اینکه روغنی هستند دارای طول عمر بیشتر نسبت به سایر خازن ها می باشد.

ویژگی های این خازن را دوره کنم؟

 

 

مطابق با استاندارد IEC 60831-1

قابلیت کار از دمای 25- درجه تا 55+ درجه

قابلیت تخلیه خازن توسط مقاومت های داخلی

عرضه از 20 کیلووار تا 40 کیلووار

عملکرد صحیح تحت ولتاژ 415V در فرکانس 50/60Hz

 

چه اطلاعاتی درباره مشتری مداری این نمایندگی و خصوصیت های آن در این زمینه دارید؟

کلیه محصولات شرکت پارس حفاظ دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد. شرکت حدود شش سال است که دارای گواهی سیستم مدیریت کیفیت از توف اتریش بوده و کلیه مراحل تولید و فروش بر اساس این سیستم انجام می گیرد و با توجه به آن مشتری مداری جزو اصول خط مشی شرکت می باشد

امیدوارم که این مطلب تمامی اطلاعاتی که شما لازم داشتید را در اختیارتان گذاشته باشد.