سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شرکت پرتو خازن را می شناسید؟

 

خازن های زیادی از برندهای مخنلف در بازار ایران وجود دارد اما اکثر این برندها خارجی است و در شرایط تحریم استفاده از آنها کمی سخت است. یکی از شرکت های ایرانی تولیدکننده خازن که محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسبی را به مشتریان خود عرضه می کند، شرکت پرتو نام دارد. برای مثال قیمت خازن سه فاز پرتو خازن بسبار مناسب تراز نمونه خارجی آن است. تقریبا برای تمام محصولاتی که این کارخانه تولید می کند چتیت روندی وجود داردد. در مطالب قبلی درباره این که خازن چیست و چه کاربردی دارد حرف زدیم و دو نمونه از برندهای مطرح تولیدکننده خازن در جهان را نیز به شمل معرفی کردیم. در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی درباره شرکت پرتو خازن در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما هم علاقمند به کشب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما تا انتهای این مطلب از وبلاگ برق مارکت 24 همراه باشید.

معرفی شرکت پرتو خازن

این شرکت از سال 1375 در کارخانه ای با 10هزار متر مربع زمین در تهران شروع به کار کرده است. تولید فیلم متالیزه آلومینیوم، خازنهای روشنایی، موتوری و اصلاح ضریب قدرت اولین فعالیت های این شرکت به حساب می آید. در سال 1383 تولید فیلم متالیزه آلومینیوم – روی نیز به فعالیت های این کارخانه اضافه شد.

این شرکت که روند رو به رشدی داشته فعالیتش را با تولید متالیزه آلومینیوم، خازنهای روشنایی، موتوری و اصلاح ضریب قدرت آغاز کرد و 8 سال پس از شروع فعالیتش تولید فیلم متالیزه آلومینیوم - روی را نیز به خط تولیدش اضافه کرد. این شرکت سالانه حدود  4000000 خازن موتوری و روشنایی و 5هزار مگاوار خازن اصلاح ضریب قدرت تولید می نماید.

فعالیت های شرکت خازن پرتو همواره با استانداردها و گواهی نامه های معتبر همراه بوده است. این شرکت با استفاده از توان فنی بالا ی خود و  همچنین وجود نیروهای نیروهای متخصص و مجرب،  توانسته است گواهینامه تایپ تست از    VDE (معتبرترین مؤسسه صادر کننده گواهی تایپ تست در صنعت برق) از کشور آلمان را دریافت کند، همچنین گواهینامه ISO 9001/2008 از شرکت TÜV کشور آلمان برای مدیریت کیفیت و گواهینامه های استاندارد کیفیت محصول از دانشگاه علم و صنعت و پژوهشگاه نیرو ایران دیگر موارد موجود در رزومه این شرکت به حساب می آید. هم اکنون بیشتر از 80 مهندس متخصص و مجرب در شرکت پرتو مشغول به کار هستند.

.

آشنایی با قیمت خازن های پرتو

از ویژگی های خازن های تولیدی پرتو می توان به دارا بودن کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی اشاره کرد که این دو ویژگی توجه مهندسین بسیاری را به خود جذب کرده است. از نمونه خازن هایی که شرکت پرتو تولید و وارد بازار می کند می توان به خازن سه فاز سیلندری، خازن سه فاز فشار ضعیف و... اشاره کرد. قیمت خازن های پرتو از حدود 400 هزار تومان تا حدود 3 میلیون تومان در بازار وجود دارد.

کلام آخر

در این مطلب با شرکت پرتو خازن و تولیدات آن آشنا شدیم. تاریخچه شروع فعالیت آن را خواندیم و کمی هم درباره تولیدات آن و قیمت محصولات پرتو خازن در بازار ایران اطلاعات کسب کردیم. امیدواریم در هنگام خرید این اطلاعات برایتان مفید باشد و بتوانید از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید بیشتر درباره کالاهای برقی بخوانید ما را در روزهای آتی نیز دنبال کنید.